2022年6月14日星期二

沒有電腦的日子

較早前寫過一篇「EQ訓練機」, 談及近來我的電腦經常死機, 往往要多次重新boot機才可使用, 估不到今個月初電腦終於再無法起死回生, 用一個簡單的比喻, 之前是間中休克, 今次是腦幹死亡, 冇得救

冇得救也好, 不再存有幻想, 疊埋心水, 決定另買一部新的在未買到新機之前, 唯有靠手機取代電腦, 但其實真正可以取代的卻不多

我們這一代, 從沒有電腦到開始使用電腦, 繼而倚賴電腦, 已經習慣了日常工作生活都以電腦處理, 但當手機開始普及的時候, 自己年紀也大了, 再沒有魄力從新適應一套新的系統, 身邊不少年青朋友和子姪日常生活都使用手機進行, 例如網上銀行服務網購、網上申請等等...., 而我卻始終堅持用家中的PC, 雖然大部份工作我都懂得用手機處理, 但手機畫面細, 版面也略有不同, 最重要的是缺乏一份安全感, 總怕容易出錯, 所以, 沒有電腦的日子, 我寧願減少網上做事

不過, 這段沒有電腦的日子, 我仍然以手機上網看大家的博文, 也寫了一些回應, 希望沒有寫得一塌糊塗吧!

昨日終於收到新買的電腦, 急不及待, 迅速安裝好使用。新電腦作業系統是Windows 11, 相信又要一段時間才可熟習了。但有一樣是肯定的, 我決定放棄使用修圖軟件Photoshop了, 因為現在的Photoshop只租不賣, 一年租金接近二千元, 對一個業餘用家來說實在太貴了, 還是從網上搜尋一些免費修圖軟件來用更化算, 雖然這些免費修圖軟件功能較弱, 但既然是免費的, 不能挑剔了吧


我的新拍檔 😍




25 則留言:

  1. Photoshop只租不賣,重要2000銀,對我們業餘用家吾值,我都是不信手機做網上銀行,我喜歡用電腦寫BLOG

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我會間中以手機巡blog及回應, 但我也是喜歡用電腦寫blog, 手機唔掂

      刪除
  2. 和平兄下決心買部新電腦,又有排用了。其實許多上了年紀的(例如老牛的同學),電腦壞了就不再買了(認老、服老),和平兄仍未服老,仍堅持寫博客,好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向認為不要因為年紀大而放棄呢樣放棄嗰樣, 這會使自己很快同社會脫節, 只要自己還有能力, 就應該繼續自己的興趣, 唱歌, 行山, 上網, 樣樣都好。

      刪除
  3. 和平兄終於找到新拍檔了,就祝你開張大吉吧 ! 我也是個不敢事事依賴手機的人,除了因為畫面細,也因為文件檔都放在電腦裡,做起網誌來才能有所依據。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相差很大, 電腦可以一個畫面多工作業, 但手機就相反, 一項工作分成幾個畫面。

      刪除
  4. 身邊好多朋友都冇再用電腦,用晒手機算,我自己接受唔到 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 廿零歲後生仔自小使用手機,現在手機用途越來越多,他們都一一適應了,但我們用了電腦很長時間,我用了近40年,習慣了電腦,總是覺得用電腦比較安全,尤其是做一些重要的工作,例如網上銀行和網購。

      刪除
  5. 恭賀peace兄有新機加盟,家吓人強馬壯啦,會否有'樂看新機歡,莫聞舊機樣'的感覺呢,呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 怎會, 我非常懷念舊機, 因為有些東西安裝在舊機的, 卻不能安裝在在新機, 好無奈! 不過, 我已經在舊機拆下兩條RAM, 一來作為紀念, 二來將來可移植入新機內。

      刪除

  6. 我冇手写板,写blog 要電腦手機二用。 電話宜家都好多修圖工具好玩,可以留意下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無論是電腦或手機, 都係用速成輸入法。手機的修圖軟件功能比較簡單, 相信上網可找到一些更好的在電腦用。

      刪除
    2. 我手機寫字快,用下用下,原來已經唔熟既速成,就更差了

      刪除
    3. 通常都係咁, 越少用越生疏。😂

      刪除
  7. 好用嗎?!通常新機有待慢慢習慣,咁你本身有冇買到舊版photoshop?!!
    我都唔太慣用手機打太多字,為慳地方都會用筆記型電腦,我可能會等一段時間才換......

    回覆刪除
    回覆
    1. 仍未適應, 我之前用的Photoshop係好舊嘅版本CS6, 已經不能用在Windows 11上。

      刪除
    2. 以為舊軟件可以長期使用,原來轉新windows就唔用得?!若要換電腦我都要留意下!!!
      賣好過租,對一般家庭用家來講租感覺唔太划算~~~~~~~~~~

      刪除
    3. 舊軟件可否在新O/S上使用, 要視乎邊一種軟件, 我十幾年前買的 Office 2007 仲可以裝在新機上, 只是唔會有新功能, 對我來說夠用了。

      刪除
  8. 這個平台久不久就沒有訂閱通知,幸好現在使用此平台博友較少容易發覺。你的分享文章是我第二次失聯。
    我學過一堂免費Photoshop,但學不會放棄了!
    還是從網上搜尋一些免費修圖軟件來用,功能簡單比較適合我,我祇用裁剪和補光暗已經足夠,如果用相機修圖機會更少,相機画面画質、飽和度都好。
    在家我喜歡用座枱電腦,螢幕大看得舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. Photoshop主要供商業用途, 功能強勁, 因此也比較難用, 但用多了就冇乜問題, 反而有啲功能在其他修圖軟件是欠缺的, 有點失落感。不過, 網上一上免費軟件都唔錯, 作為非商業用途都唔錯架嘞。

      刪除
  9. Peace先生, 你好!
    Photoshop 我從來未用過, 不懂呀 ❗️ 我仍在使用小畫家囉 !
    網上免費修圖我常用 LunaPic , Gif Maker 等等喔!
    先生如果方便, 能否告知你使用的網上一上免費軟件 ❓ ❗️ 🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 我還未選定用哪一個網上免費修圖軟件, 所以這篇帖文沒有了我慣用的標題圖畫, 有點不慣, 也許下次用小畫家弄一張也好。

      刪除
  10. 電腦壞咗係一件大事,喺廠商設定嘅死亡時間一到,除咗換機冇乜辦法。呢十年我用平版同手機居多,收發電郵,起稿、閱覽回覆留言,全部用佢地,枱機只編輯文字(用word),使用率低,win10行到而家都ok,word仲係十年前版本,冇問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從八十年代開始使用電腦, 已經換了幾次機, 的確, 電腦壞咗係一件大事, 所以我早已經習慣咗將所有資料都存放在外置的硬碟, 壞機也不會失去資料。不過換機意味著換上新版本的作業系統, 有不少舊應用軟件不能在新作業系統上使用, 這是最苦惱的。

      刪除