2023年3月17日星期五

香甜脆多士


 

多士,無論在中國內地及台灣都叫做「吐司」,其實無論是多士或吐司,都是來自英文”Toast”,意思是經烘烤過的切片方包。多士的吃法有很多,隨便舉三兩個例子如奶油多士、西多士、蝦多士….等等。

我是一個喜歡美食的人,更加喜歡由自己製作的美食,因為可以更加衛生、健康、更有滿足感,但我並不太喜歡製作複雜、艱辛、昂貴的食物,總之一切以簡單美味為主。今日就向大家推介一款我經常製作的「香甜脆多士」。

「香甜脆多士」這名稱是我創作的,不排除其他人用同樣的方法製作而用其他名稱。製作方法很簡單,首先要製作一個方包,以前我是以手搓麵團然後用焗爐烘焙而成方包的,後來覺得搓麵團辛苦便交由麵包機代勞了,當然,你也可以到麵包店買一袋現成方包的。

有了方包,其他工序就超簡單了,先將方包片去皮,再切成兩半,塗上牛油(我用植物牛油),再抹上沙糖,放入焗爐或氣炸鍋內焗即可。至於要焗多久,這點很難回答,因為每部焗爐或氣炸鍋火力並不一樣,但有一個原則,就是要先用低熱度焗一段較長時間,讓方包裡外都變成乾脆,然後才用中高熱度焗一段短時間,目的是令方包表面變得金黃。以我為例,我會先用100度焗12分鐘,然後用160度焗3分鐘。

至於用焗爐好還是氣炸鍋好?我認為氣炸鍋更好,因為氣炸鍋原理是用風力將熱空氣吹出,熱力更能滲入方包內部,令到多士更加脆。

這款「香甜脆多士」成本很低,我用250克麵粉製作一個方包成本才幾元,製成的多士有牛油的香、沙糖的甜,而且脆卜卜,價廉好食易製作,你都試吓啦!


麵包機製成的方包

切片去皮再切成兩小半

每片塗上牛油,抹上沙糖

製成品:下面兩塊是面,上面兩塊是底(冇牛油和糖)
左邊兩塊用焗爐,右邊兩塊用氣炸鍋

香甜脆、平靚正,總之好食!


20 則留言:

  1. 以我一個烘焙新手,制作麵包比較有難度及時間,但麵包機就可幫到我,按幾個制就有新鮮麵包,你這個成品簡單易整,等我都試試,謝謝分享﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 試試啦,不過焗嘅時候就要留意火力,要做到脆而唔燶。

      刪除
  2. 氣炸鍋是好幫手,我曾經用氣炸鍋「免油氣炸」西多士,十分可口,氣炸鍋壞了!我又改買焗爐焗,免油焗西多士,都不錯,兩爐相比,氣炸鍋更快靚正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗爐同氣炸鍋各有所長,有些食物是但用一種都差不多,但有些食物我只會用其中一種,例如焗蛋糕我唔會用氣炸鍋。

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,食材簡單價廉,但真係好食架!

      刪除
  4. 🐰 Peace先生, 你好!
    香+甜+脆, 好好食++👍 我都好鍾意㗎 😋 🤤

    網上有另一款都唔錯喎 :
    https://ms-my.facebook.com/hangry.hk/videos/191835112972217/
    ➸ ffacebook : 甜魔必試!酥脆焦糖牛油多士

    回覆刪除
  5. 通常香脆的食物,都很吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架!不過利口唔利腹。

      刪除
    2. 知道就好了。 不過一物治一物,都有得解嘅,吃水果,飲涼茶啦。

      刪除
    3. 我的宗旨是乜都食啲,不偏食,生果蔬菜多食,肥膩熱氣少食,咁就乜都唔使怕。

      刪除
    4. 和平兄深知養生之道,冇有怕啦。I

      刪除
  6. 有個焗爐對整烘焙食品就方便得多,自家製的多士,比起出面冇咁肥膩!!!
    看上去也很脆口...

    回覆刪除
    回覆
    1. 外面買的東西通常都好食,為了吸引你買嘛,但為了好食,就會不顧一切,肥膩、重口味、添加劑,必不可少,間中食無妨,多食就唔健康。

      刪除