2021年10月24日星期日

虎山黃昏


 

到大嶼山遠足,很多時候行程開始及結束地點不外乎都是東涌、梅窩或大澳,今日正是在大澳結束行程,由於時間尚早,意猶未盡,決定行上虎山觀景台,看看是否夠運看到日落。

今日天朗氣清,行山時候曬到燶,但上到虎山觀景台才發覺,雖然視野尚算清晰,連珠海澳門都看到,但卻多了一大舊雲遮擋著太陽。既來之則安之,還是靜靜的坐下來,等待奇蹟出現。結果....雖然西邊出現了淡淡的晚霞,總是未能同夕陽相見,正欲離去之際,在珠海上空出現了"一線夕陽",就好像阿拉伯女郎一樣,包頭包面,只露出一線眼睛....咁樣點收貨呀!一於下次再來過。


港珠澳大橋澳門段也清晰可見


天空露出一個洞,還以為有機


最終還是只影到這個樣子

"一線夕陽",總算有出來望我一眼


24 則留言:

  1. 我仲未去虎山, 仲約緊日子....
    琴日陰天無想像凍, 今日就好好天

    回覆刪除
  2. 遇到迷人黃昏真的很開心!只露出一線眼睛....都好過冇喎!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我預咗睇唔到架,點知臨落到地平線時只露出一條線,都好過冇啦!

      刪除
  3. 下次再去過啦,有要求係好的 ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定會再去,總會睇到堂堂正正嘅日落嘅。

      刪除
  4. 這陣子天氣清朗,有機會再去影過~~
    就算一絲的夕陽,都照樣同人!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 臨落到地平線時露出一條線,即係叫我下次再嚟啦,揀啱日子,一定會再去。

      刪除
  5. 天空露出一個洞,放出幾束光,這好比留給人們的一些希望。
    今天天色澄明,陽光普照,正好出動去遊山拍照啦 !

    回覆刪除
  6. "天空露出一個洞,還以為有機," 我經常咁認哈哈! 大把機會, 好天再去過
    不過虎山都几利我, 去二次, 一次燒天, 一次就係現睇個篇, 好靚反曙暮暉。呵呵~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔知係唔係你識睇天象,點會次次都咁好運呢?

      刪除
    2. 我唔識天睇天象, 可能有少少經驗加運氣吧!

      刪除
  7. [珠海上空出現了"一線夕陽",就好像阿拉伯女郎一樣,包頭包面,只露出一線眼睛] 形容得真貼切。

    回覆刪除
    回覆
    1. peace, 尾二照片的構圖甚美 - 山巒起伏, 清晰地見到涼亭和安全的行山徑; 天空的黑雲上端似有個[工]字形的湖泊; 黑雲下端現橙紅, 令人感到[希望在人間]。

      刪除
    2. 我原意是以這個構圖影日落的,還是下次吧!正如你所說,[希望在人間]。

      刪除
  8. 虎山對我來講同去機場一樣咁遠^_<

    回覆刪除
  9. 一句意猶未盡,便輕輕鬆鬆再行一程,可見和平兄精力充沛。耶蘇光,洞光也拍出來了,美景啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個虎山觀景台其實好間單易行,既然來到大澳,行上去也只消半個小時,上去碰碰運氣,說不定可以看到靚日落。

      刪除
  10. 虎山景色都不錯,有機會都要去行吓!(*^ω^*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,也很易行,就當是遊大澳的附加節目。

      刪除
  11. peace先生的 『一線夕陽』 好有詩情畫意喎 👍 👍 👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來是很失望的,你這樣說,自信心也灰復過來,謝謝!

      刪除