2014年6月2日星期一

龍舟競渡



已經很多年沒有去看龍舟競渡了,因為總是覺得「扒的緊張,看的清閒」。

不是嗎?等十至十五分鐘才有一輪比賽,然而每一次經過自己視線範圍的龍舟卻只有不足一分鐘,然後又呆呆的等下一回合。尤其是看到那些懶懶閒鬼咁 Hea 蛇王龍自已就更加覺得不是味兒所以在大多數情下,我都寧願選擇其他節目享受這珍貴的一天假期。不過,今年有三天連續假期,於是便決定去影影龍舟競渡,冒著熾熱的陽光,跑到城門河畔,感受一吓比賽現場的氣氛。

未到九時便到達沙田,我在城門河兩岸及沙燕橋繞了一以了解當地環境,以找出最合適的拍攝地點。最後找得北岸中段某處有樹蔭位置,細心欣賞比賽。

感覺上現在參與比賽的人「的心態多於的心態。但想深一層,也不必太過計較,可以到外面走走,吹吓海風,不就是最大的收穫嗎?




沙燕橋對正終點,高居臨下,本來是不錯的拍照地方,但警方為了安全,封鎖了橋邊一米多濶的位置


加油呀!

混戰

勝利的歡笑

叮噹龍頭


豹紋戰衣....勁!




這是最 Hea 的一隊,包尾冇所謂,大會司儀都好仁慈咁話「佢地好有體育精神,比啲掌聲佢」。但其實佢地一開始落後便放慢手腳,全船二十多人超過一半人不再扒,實行拉布戰術,但是卻阻住下一回合比賽開始







32 則留言:

  1. 回覆
    1. 不是「扒的緊張,看的肉緊」咩.點解你影船頭的龍.雞甘清既.....

      刪除
    2. 哎吔....蜓姑娘,真比你激C囉,嗰隻唔係雞呀!係鳳嚟架,鳳艇嘅船頭呀.....:(
      這都是泊在岸邊的龍舟及鳳艇,所以咪清啲囉.........

      刪除
    3. 嗱,嗱..不關我事的,牠們真的像雞嘛,,,
      昨天留言時我都覺得怪怪的,何以雞呢??難道吃檽米??(椶)

      刪除
    4. 開心就好,,,,,,,,但我當時真的這樣想得嘛,,,,很傻是嗎?

      刪除
    5. 唔儍....睇番張相又真係似似哋雞啵....哈哈!

      刪除
    6. 所以我沒說大話的,我是一個誠實的盛女,哈哈~~

      刪除
  2. Peace你有冇曬黑到呢?!嘻嘻!^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇乜....因為我盡量躲在樹蔭下.....哈哈!

      刪除
    2. 躲在樹蔭下>>>>>>>?!嘩!照片都拍得好清晰喔!10~10~10個讚!^^

      刪除
    3. 正是因為城門河兩岸樹蔭比較多,所以我選擇了沙田賽事。

      刪除
  3. 嘩!很精彩呀!但今天很熱呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!好熱。但好好風噃,感覺比上個星期去鳳園要舒服得多。

      刪除
  4. 真係新鮮出爐,精彩極了!看到這些年輕人的勁兒,自己也好像年輕了一點。但最後嗰隊就略顯怠慢了,不對勁呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如我所說,現在參與比賽的人「玩」的心態多於「鬥」的心態,其實也算不了甚麼,只是他們都沒有考慮對別人的影響,下一回合比賽因此而延遲了。

      刪除
  5. 影龍舟比賽係好肉緊,肉緊啲運動員唔夠肉緊囉.好心去得比賽就盡吓力啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 島兄講得全對....。事實上我昨日肉緊到大聲叫:「喂.....唔扒都作吓狀吖.....」,好彩佢哋冇游上岸郁我.......

      刪除
  6. Peace!..其實標題那張的角度找得不錯!頗有氣勢呢!.......蛇王龍?哈哈哈!.......笑 C......

    回覆刪除
    回覆
    1. 標題那張就是站在沙燕橋上拍的,但橋邊位置被封,我只能在欄杆間之空隙影。

      刪除
  7. 影得好清呀!以為見到個朋友,睇清楚後就覺得唔似,冇理由後生左嘛!呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有可能係你個朋友架,我總覺得做運動的人起碼後生咗十年....哈哈!

      刪除
  8. 點解見唔到你嘅...?我響萬豪食晏..

    回覆刪除
  9. Peace先生,龍舟競渡過了很久了...

    回覆刪除
  10. Good way of explaining, and nice paragraph to obtain information concerning my
    presentation subject, which i am going to deliver in university.


    Also visit my web site - chinese architecture

    回覆刪除